Me, Myself and I

hahahaa fyfaan! men jag bjuder på dom :o haha malin och jag lägger upp så lite bilder på oss så.. och jag vet jag är konstig ;) menmen..
sry att jag varit så dålig på att uppdatera, men nu så ;) ääh.. i fredags va efter skolan så gjorde malin och jag cornflakeskakor! sååå gott! och chokladmjölk med marsmallowws :D sen gick vi ner på stan, jag köpte en coverstick ;) och sen gick vi(och blåste nästan bort) till kyrkan och  va på gudstjänst, sen iaf åt jag sen stack jag till malin och kollade på idol, Amanda vann!!! :D tyckte ni att de va hon som skulle vinna? eller hejade ni på robin?
Sen igår så vaknade jag typ halv 1- halv 2, sen åkte jag till grand och kollade om jag hittade något jag kunde önska mej i julklapp :D sen åt jag lite på donken och sen när jag va hemma igen gjorde jag lite biologi, har hemprov tills imån :s sen har jag hemprov i so tills på fredag som jag inte börjat på :s menmen.. idag har jag väl inte hunnit göra så mycket, ska äta nu sen får jag väl göra klart biologin och börja med so:n :/ och ikväll ska jag kolla på julkalendern :D hihih tycker ni årets julkalender är bra eller kollar ni på den över huvudtaget? ;)
Sen såg jag att malin hade gjort ett inlägg om mobbning, fyfan säger jag bara! hatar mobbning, och de är nog en av dom mest löjliga och onödiga saker som finns! tycker de är sjukt töntigt att trycka ner någon för att "höja" sej själv! De är dom oskyldiga som blir mobbade som är dom starckaste och jag stödjer verkligen er! och vill bli av med mobbningen! ♥
puss på er! :* ♥ / Emelie ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback