8(9) april!

Asså förlåt att vi suger totalt på att uppdatera! Men jag har ett liv........
Aja i tisdags kom vi hem från polen :) ska försöka skriva ett långt inlägg om de sen c; men de va mycket roligare än vad jag trodde de skulle bli! skulle gärna åka tillbaka eller va kvar där längre! Trodde aldrig jag skulle säga detta.. men kommer bli lite sorjligt att vi snart tar konfirmationen och då kommer jag ju inte träffa varken dom i min grupp eller i den andra :'c aja..
ni undrar säkert vad jag har gjort nu när jag kommit hem från polen....? nej såklart inte! men jag skriver de ändå :D HA-HA..
I tisdags kom vi ju hem från polen, va tvungna att vakna på båten typ innan 6.. och så åt vi god frukost där, sen när vi va framme med båten tog vi bussen hem :) somsagt skulle jag vilja va där längre men ändå skönt att va hemma :) (konstigt nog hade jag ingen hemlängtan alls och malin saknade mer internetet än vad jag gjorde xD) Trodde inte jag skulle säga detta heller men de va riktigt skönt att knappt ha någon elektronik(eller va man nu ska kalla de..), ingen data, inget internet, INGET FACEBOOK, använde knappt mobilen(typ 1 sms om dan, 3 bilder om dan och ringa varannan), fast vi hade en tv.. en liten och tjock som inte funkade xD
Aja.. när jag kom hem hade jag bara sjukt ont i huvudet och det kändes som jag fortfarande satt på båten och de skakade massa heheh xD så tog de bara lungt :)
Sen på onsdagen va jag hemma och chillade och på kvällen hade vi gäster :D typ vänner till familjen som jag känt hela mitt liv ;)
På torsdagen (tror jag, har inte haft koll på dagarna) va jag med malin och sepideh på stan.. träffade även martin där :D
I fredags (äääääh..., dåligt minne jag har..) va jag men malin på kvällen och vi kollade på a walk to remember :) tummen upp för den!(Y) 
Igår(lördags) träffade jag malin, moa, victoria, nanny, martin och erika och va på stan :) hihihi x) sen åt vi lite där sen drog jag och erika på bio! american pie: reunion typ :) riktigt bra! :) ♥ hahah xD tror faktiskt att särskilt erika hördes i hela biosalen xD och popcornen... neeh.. jag tror jag hoppar över de xD HAHAHAH xD höll seriöst på att dö av skratt xD ♥
Sen idag va jag tvungen att vakna jätte tidigt (klockan 10!), skulle på gudstjänst(man måste ju gå på 15 gudstjänser för att ta konirmationen(stavning)) så träffade Malin, Alice, Petronella, Evelina och Lisa där :) sen efter de träffade jag mina kusiner och farmor och farfar och så :)
tuur att vi är lediga imån också(annars skulle jag dött....nästan) har två f****** prov nästa vecka(och ni som
känner mej fattar ju att jag inte börjat plugga) börja känna mej stressad (eller aah..... men ändå)
heheh.. märkte precis att jag skriver många paranteser :o (vad hade jag gjort utan dom!? xD)
Puss!!! :* ♥
/Emelie ♥

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Allt bra? :) Kram!

2012-04-09 @ 17:35:45
URL: http://sofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback