25 mars

tjenare folket! uppdateringen suger.. men de vet ni ju :)
Idag har jag typ chillat, varit riktigt varmt ute! SOMMAR! :D ♥ sen har jag varit lite med zoe, fotat litegran och så ;) ♥
Imån blire skola, fast börjar inte förens typ 10 :) sen ska jag nog va med lilla söta Erika :) ♥ sen på tisdag blir de plugga som en idiot till hemkunskaps provet, och kanske bild :) och på onsdag ska jag packa för sen på torsdag vid 4 tiden drar jag till polen :) ska dit med konfran :) tror de kommer bli kuligt :) ska sova på båten dit ( bara att hoppas att de blir som titanic xD ) vi ska väl göra lite saker, ska på konsentationsläger(stavning) och se askan från döda människor :s och JAG OCH ALICE SKA BADA hihi :D ..säkert fler men ändå :) sen kommer vi hem på tisdag :) ♥
asså de blev ett riktigt tråkigt inlägg.. men aja :*
// Emelie :* ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback