Tisdag 7 februari

Hejsan,har skrivit ett långt inlägg om Idre nu :)
Aja, har varit i skolan, och efter så tog jag sällskap med Emelie, Sepideh, Ludvig och Adam ner till stan och jag, Emelie och Sepideh åt på donken innan jag och Emelie stack till Kulturskolan för Bild. Hade kul som vanligt med alla knasiga tjejer i vår grupp :)
Har nu pluggat Islam en stund för vi har ett stort prov i Religion på torsdag, men jag kan allt redan men vi har haft ett prov som var lika stort i Historia om Rom det var jobbigt att skriva för man skulle skriva som mycket man kunde även om det var ganska lätta frågor. Det var som tur våran 70 minuters lektion och jag fick bra betyg i Historia så jag är inte rädd för Religionsprovet :)
Jaja, ska ta det lugnt nu så ha en fortsatt bra kväll finisar :)
// Malin♥

Postat av: Hanna

sv: Tack så jätte mycket, blir jätte glad! :)

2012-02-08 @ 18:21:59
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Postat av: Zoe

Snälla kan ni inte lägga upp mer bilder? :o :(



Förresten, vi måste alla va igen snart! <3

2012-02-09 @ 12:38:19
URL: http://zoesfotoplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback