tjugofemte april

helluuu everybody! :)
kommer inte ha någon mobil på typ fyra veckor, kommer nog inte överleva, så nu kan ni börja skriva "R.I.P" och "vila i frid" i min logg på facebook xD haha skoja bara, jag kommer ju bli mer social i de verkliga livet! :D ♥ och för ni som undrar vad som va problemet..... som ingen gör men ändå, den va helt fucked up, kunde inte göra ett skit på den, inte sms, inte ringa,inte facebook, alla appar va borta, kunde inte söka(skriva) upp appar, mitt gmali konto va borta(?) kunde inte logga in där och massa skit xD
aja.. idag har jag vat i skolan som ni kanske kan lista ut, sen gick jag hem sen åkte jag, mamma och min syrra t expert(lämnade in mobilen på nån grej), sen till grand, va 50% på bikbok så köpte ett par mjukisbyxer och en tröja :) sen skulle min syrra övningsköra så fick åka med för dom orkade lite åka och lämna mej hemma, så fick hålla skäften i en halv timma och dom hotade med att jag inte skulle få någon månadspeng om jag sa något, haha xD
ajaa.. nu ska jag ta och äta ngt, sen ska jag nog kolla igenom tyskan för vi har "prov" imån.. eller de är inte prov eftersom vi hade de som oförberätt innan och har fått provet med facit.. men ändå lixom :) gick faktiskt förvånans värt bra på de oförberädda :) see ya / Emelie

Postat av: Ronja

jätte fin blogg :)

kolla järna in min blogg :)

2012-06-06 @ 22:11:52
URL: http://ronjallarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback