Last Friday Night

Nu bloggar jag lite, va väl sådär 2-3 veckor sen och som Emelie skrev i inlägget under, jag har också ett liv...
Kvällen igår va K-U-L :D Stack till Teleborg och åt middag hos Moa med Alice, Erika, Martin, Nanny och Emelie.
Drog sen till Fritidsgården på TC och va där en stund och sedan ute och gick och sedan blev det film hos Moa, hade väldigt kul!
idag så har jag varit på stan med min käraste mamma. Blev lite saker köpa :)
Nä, nu ska jag fortsätta kolla på TV så ha en fortsatt bra kväll! Om det är någon som ens läser vår blogg längre :D :o
// Malin

Postat av: Martin

ååh tack för i fredags tjejer! <3

puss på er! <3

2012-04-15 @ 12:15:36
URL: http://maartind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback