Happy valentine's day

Jadå idag är de alla hjärtans dag!.. medans alla gör fina inlägg om hur mysigt dom haft och dom får gulliga presenter från sina pojk-/flickvänner, gör jag ett inlägg om att jag suttit forever alone och inte gjort något speciellt och min fina present från farmor och farfar.. x) haha neeh(eller jo men ändå), även om man är forever alone på alla hjärtans dag behöver man ju inte sitta och glo på en vägg hela dan(om man inte vill de förstås) :) ♥ idag.. har jag vat i skola.. (snål och seg skola man har som inte har piggat upp med något såhär en alla ♥:ans dag dag).. sen kom jag hem och satt vi tv och segade lite.. sen har jag vat på bild där två fina tjejer hade tagit med lite gott ^^ sen när jag kom hem hade pappa lagat goo mat och tagit fram cider och gjort lite mys c: nu skall jag göra lite hemkunskap :c och sen skau jag.. inte göra något speciellt c: men hoppas ni har(får) en härlig alla ♥ dag! :* ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback