Onsdag 15 februari

Hej folket! Hoppas alla hade en fin alla ♥ dag igår :) Själv var man forever alone och åt Ben&Jerrys och Marabou kakor och pluggade Biologi, haha :)
Idag har dagen varit ganska chill :)
Spelade spel på SEV:en och på BFK:n så bjöd vår lärare på Daim tårta eftersom hans telefon ringde, hehe vår skolas regler, sen så gjorde jag Biologi prov tidigare än alla andra för jag åker till Dubai <3 imon och är där till nästa lördag och provet är denna fredag och då kan ju jag inte göra det, och det gick jättebra och sen fick jag mitt musikprov som gick jättebra :D <3
Sen så åt jag, Emelie och Maja på McDonalds för vår HK var inställd för vår lärare var sjuk så vi va lediga i typ 3h <3 Så vi gick på stan och va på Kicks i typ en halvtimme, hehe :)
Sen stack jag tillbaka till skolan för sista lektionen som var svenska och det va jättetråkigt.
Efter skolan va jag kvar typ en timme med Emelie, Ludvig och en liten stund med Sepideh och sen kom mamma och vi åkte först till Grand för jag ville ha ett par USA shorts från Gina men de fanns inte där så vi åkte ner till stan och köpte den sista 34:an hehe :) och en söt blommig vit tröja och jag ska såklart ha med mig shortsen och tröjan till Dubai :)
Nu ska jag fortsätta med min HK läxa och äta :)
Ha det så bra så länge <3
// Malin♥

Postat av: iiiden

köpt ett par sådana USA-shorts :D

2012-02-18 @ 20:06:28
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: A ll y s a n d r a

svar: vi bode också nära värdshuset tror ja de heter, där de var askes pizzerian och "loftet"? :)

Gick ni på after skiin osv?:D

2012-02-22 @ 21:35:35
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback